Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Про Службу » Вакансії

Вакансії

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області запрошує кваліфікованих спеціалістів стати частиною команди, яка щоденно працює над відновленням та розвитком інфраструктури регіону.

 

Відкрита вакансія: Аналітик комп’ютерних систем

Дата: 10.11.2025

Обов’язки:

  • аналіз потреб Служби у сфері інформаційних технологій та системної інтеграції;
  • розробка технічних завдань для впровадження ІТ- рішень;
  • оптимізація існуючих комп'ютерних систем та програмного забезпечення;
  • забезпечення збору,обробки та збереження даних відповідно до стандартів кібербезпеки;
  • підготовка звітів і пропозицій щодо поліпшення ІТ- інфраструктури;
  • створення локальних мереж та їх супровід;
  • розробка топології мережі та протоколи обміну локальної обчислювальної мережі.

Вимоги:

  • вища освіта у сфері ІТ, комп'ютерних наук, системного аналізу або суміжних напрямів;
  • відповідальність, аналітичне мислення; 
  • досвід роботи аналітиком або системних адміністратором буде первагою;
  • знання принципів архітектури ІТ- систем, баз даних, хмарних рішень та кібербезпеки;
  • вміння складати технічну документацію;
  • знання Законів України.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Провідний інженер тендерно-договірного відділу - вакансія закрита

Дата: 05.11.2025

Основні обов’язки:

  • за розпорядженням начальника тендерно-договірного відділу або на підставі службової записки структурного підрозділу, до компетенції якого належать питання, що становлять предмет договору, виконує роботу по проведенню процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • бере участь у проведенні закупівель ( вибір процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, перевірка відповідності тендерних пропозицій до вимог тендерної документації в межах компетенції, оформлення намірів про укладання договору);
  • оприлюднює всі необхідні матеріали через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), з урахуванням Особливостей;
  • виконує функції уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в Службі відновлення у Київській області;
  • інформує та дає роз’яснення працівникам структурних підрозділів Служби відновлення у Київській області щодо можливих порушень проведення процедур закупівель;
  • бере участь в організації робіт з підготовки проектів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • надає роз’яснення учасникам закупівель робіт та послуг щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
  • бере участь у розгляді скарг і претензій, що надходять від Учасників торгів, у веденні ділового листування з ними з усіх питань, що стосуються функцій відділу;
  • готує звіти на запити Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, контролюючих органів та підрозділів Служби відновлення у Київській області;
  • дотримується відповідних вимог Закону України «Про запобігання корупції», Антикорупційної програми Служби відновлення у Київській області та пов’язаних з нею внутрішніх документів, а також забезпечує в межах наданих повноважень практичну реалізацію Антикорупційної програми Служби відновлення у Київській області;
  • забезпечення швидкої та прозорої роботи в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • вища фахова освіта;
  • досвід роботи за фахом;
  • знання нормативно-правових актів і документів у сфері публічних закупівель;
  • впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються при публічних закупівлях;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість, етичність та вміння працювати в команді.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою

Дата: 04.11.2025

Основні обов’язки:

  • забезпечення належного доступу до публічної інформації в межах компетенції Служби;
  • підготовка відповідей на запити органів влади, ЗМІ, підприємств і громадян;
  • організація та проведення роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо діяльності Служби, рішень і планів;
  • співпраця з питань наповнення вебсайту Служби (підготовка фото-, відео- та текстових матеріалів, анонсів, новин);
  • підготовка та розміщення матеріалів про діяльність Служби на вебресурсах Агентства відновлення;
  • проведення моніторингу ЗМІ та аналіз інформаційного простору щодо тематики відновлення інфраструктури;
  • організація та проведення пресконференцій, престурів, брифінгів, інтерв’ю;
  • забезпечення публікації матеріалів у ЗМІ та соцмережах;
  • підготовка планів і звітів щодо інформаційної діяльності;
  • участь у реалізації антикорупційної програми Служби, дотримання етичних норм поведінки;

Вимоги до кандидата:

  • вища освіта (бажано у сфері журналістики, комунікацій, PR або суміжних напрямів);
  • досвід роботи у сфері комунікацій, зв’язків із громадськістю чи журналістиці — від 1 року;
  • відмінні навички письмового та усного мовлення;
  • уміння готувати пресрелізи, інформаційні матеріали, аналітичні довідки;
  • знання законодавства України про доступ до публічної інформації, антикорупційного законодавства;
  • володіння інструментами для роботи з контентом (офісні програми, соцмережі, тощо);
  • відповідальність, ініціативність, комунікабельність;
  • здатність працювати в умовах багатозадачності;
  • орієнтація на результат, дотримання професійної етики.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Провідний інженер адміністративно-господарського відділу

Дата: 04.11.2025

Основні обов’язки:

  •    забезпечення та обслуговування безперебійної роботи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області;
  •    прийом заяв (доповідних, службових записок) від керівників підрозділів для забезпечення їх необхідним інвентарем, матеріалами, канцелярією;
  •    організація проведення нарад, прийом відвідувачів, телефонні переговори керівництва, ведення ділової комунікації (в тому числі через месенджери, телефон, факс, електронну пошту);
  •    прийом, реєстрація та обробка вхідної і вихідної кореспонденції;
  •    розробка шаблонів внутрішніх документів, оптимізація документообігу, контроль дотримання правил ведення діловодства;
  •    формування, зберігання та передача справ до архіву;
  •    участь у впровадженні Антикорупційної програми Служби, дотримання вимог законодавства України «Про запобігання корупції»;
  •    виконання доручень керівництва, участь у роботі з представниками державних органів, установ та організацій.

Вимоги до кандидата:

  •    повна вища освіта технічного або економічного напряму (бажано — інженерно-господарська, адміністративна, менеджмент);
  •    досвід роботи в організаційно-господарській сфері або діловодстві — від 2 років;
  •    знання основ документообігу, правил ділового спілкування, етичних норм поведінки;
  •    вміння працювати з офісною технікою, Microsoft Office, електронною поштою;
  •    висока організованість, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність;
  •    дисциплінованість, ініціативність, здатність працювати в команді;
  •    ввічливість у роботі з відвідувачами та колегами;
  •    неупередженість і дотримання службової етики.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Провідний економіст фінансово-економічного відділу - вакансія закрита

Дата: 04.11.2025

Основні обов’язки:

  • підготовка проектів перспективних, річних і квартальних планів виконання та обсягів фінансування дорожніх робіт, будівництва, ремонту й модернізації інфраструктури;
  • забезпечення складання фінансових планів, аналіз виконання планів і фінансування об’єктів;
  • аналіз використання коштів за напрямами фінансування;
  • підготовка та подання звітності до Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України;
  • ведення реєстрів договорів із підрядними організаціями;
  • складання актів приймання робіт по капітальному та поточному середньому ремонту автомобільних доріг;
  • участь у розробленні та узгодженні кошторисів, підготовка пропозицій щодо перерозподілу фінансування;
  • дотримання антикорупційних вимог і виконання Антикорупційної програми Служби.

Вимоги до кандидата:

  •  повна вища освіта за економічним напрямом (магістр, спеціаліст);
  •  стаж роботи за професією економіста І категорії — не менше 2 років;
  •  знання нормативних документів і методичних матеріалів з економічного планування та бюджетування;
  •  основ економіки, організації будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг;
  •  порядку фінансування та кредитування;
  •  бухгалтерського обліку, статистичної та фінансової звітності;
  •  трудового законодавства;
  •  аналітичне мислення, уважність до деталей;
  •  відповідальність, вміння працювати з великими обсягами інформації;
  •  комунікабельність і здатність до командної роботи.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Головний уповноважений з антикорупційної діяльності - вакансія закрита

Дата: 04.11.2025

Основні обов'язки:

  • розробка, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним та пов'язаними правопорушеннями;
  • організація роботи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності організації ті імплементації заходів їх мінімізації;
  • консультації з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
  • здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів та його врегулювання (в тому числі перевірка кандидатів на посади);
  • контроль за дотриманням законодавства у сфері запобігання корупції;
  • розробка внутрішніх актів, роботі із зовнішніми стейкхолдерами; 
  • перевірка ділових партнерів Служби відновлення;
  • перевірка повідомлень про можливі факти корупційних правопорушень та/або правопорушень повʼязаних з корупцією;
  • робота з викривачами;
  • участь у службових розслідуваннях;
  • проведення навчань для співробітників у сфері протидії корупції.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи в сфері антикорупційної діяльності не менше 2 років;
  • вища освіта за фахом;
  • знання законодавства у сфері протидії корупції;
  • вміння аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість та етичність.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Керівник проектів та програм у сфері будівництва відділу проектів відновлення соціальної інфраструктури

Дата 27.10.2025

Основні обов’язки:

  • Формування, погодження та досягнення кінцевих результатів, особливостей проекту, а також обгрунтування внесення змін у проектні рішення.
  • Структурування проекту за видами робіт і виконавцями.
  • Отримання необхідних дозвільних та інших документів на початок і здійснення будівництва та введення об’єкта в експлуатацію.
  • Забезпечення дотримання термінів реалізації проектів.
  • Організація та контроль здачі-приймання робіт та введення об’єкта в експлуатацію.
  • Забезпечення швидкої і прозорої роботи в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • Вища фахова освіта.
  • Досвід роботи за фахом від 3 років.
  • Знання нормативно-правових актів і документів у сфері проектування та будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
  • Знання організації та технології робіт на об’єктах будівництва.
  • Впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються при будівництві об’єктів інфраструктури.
  • Відповідальність, аналітичне мислення, вміння працювати в команді.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А

Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Провідний інженер відділу якості, технічного контролю та нових технологій - вакансія закрита

Дата: 13.10.2025

Основні обов’язки:

  • здійснення систематичного контролю по здачі підрядними підприємствами комплектної документації з поточного ремонту та експлуатаційного утримання;
  • контролює хід виконання планів та строків робіт;
  • контролює затвердження проектно-кошторисної документації, дефектних актів, договірних цін;
  • контролює усунення недоробок, дефектів у звітній документації;
  • контролює ведення обліку закінчених об’єктів;
  • проводить звірку з підрядними організаціями обсягів виконаних робіт;
  • збирає і зберігає форми КБ-3, КБ-2в, розрахунки цін і копії первинних документів;
  • збирає та передає форми Кб-3, КБ-2в до відділу бухгалтерського обліку та звітності І фінансово-економічного відділу Служби;
  • дотримується вимог антикорупційного законодавства, Антикорупційної програми Служби та забезпечує в межах наданих повноважень її практичну реалізацію;
  • виконує за дорученням начальника Відділу основні завдання і функції Відділу визначені у Положенні про Відділ, а також інші функції, що випливають з покладених на Відділ завдань;
  • забезпечує швидку та прозору роботу в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • вища фахова освіта;
  • досвід роботи за фахом;
  • знання нормативно-правових актів, документів та технологій, що застосовуються в будівництві та експлуатаційному утриманні об’єктів;
  • впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються в будівництві та експлуатації об’єктів;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість, етичність та вміння працювати в команді.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа;
  • витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Відкрита вакансія: Головний уповноважений з антикорупційної діяльності - вакансія закрита

Дата: 18.09.2025

Основні обов'язки:

  • розробка, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним та пов'язаними правопорушеннями;
  • організація роботи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності організації ті імплементації заходів їх мінімізації;
  • консультації з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
  • здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів та його врегулювання (в тому числі перевірка кандидатів на посади);
  • контроль за дотриманням законодавства у сфері запобігання корупції;
  • розробка внутрішніх актів, роботі із зовнішніми стейкхолдерами; 
  • перевірка ділових партнерів Служби відновлення;
  • перевірка повідомлень про можливі факти корупційних правопорушень та/або правопорушень повʼязаних з корупцією;
  • робота з викривачами;
  • участь у службових розслідуваннях;
  • проведення навчань для співробітників у сфері протидії корупції.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи в сфері антикорупційної діяльності не менше 2 років;
  • вища освіта за фахом;
  • знання законодавства у сфері протидії корупції;
  • вміння аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість та етичність.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Відкрита вакансія: Провідний інженер тендерно-договірного відділу - вакансія закрита

Дата: 04.09.2025

Основні обов’язки:

  • за розпорядженням начальника тендерно-договірного відділу або на підставі службової записки структурного підрозділу, до компетенції якого належать питання, що становлять предмет договору, виконує роботу по проведенню процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • бере участь у проведенні закупівель ( вибір процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, перевірка відповідності тендерних пропозицій до вимог тендерної документації в межах компетенції, оформлення намірів про укладання договору);
  • оприлюднює всі необхідні матеріали через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), з урахуванням Особливостей;
  • виконує функції уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в Службі відновлення у Київській області;
  • інформує та дає роз’яснення працівникам структурних підрозділів Служби відновлення у Київській області щодо можливих порушень проведення процедур закупівель;
  • бере участь в організації робіт з підготовки проектів договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • надає роз’яснення учасникам закупівель робіт та послуг щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
  • бере участь у розгляді скарг і претензій, що надходять від Учасників торгів, у веденні ділового листування з ними з усіх питань, що стосуються функцій відділу;
  • готує звіти на запити Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, контролюючих органів та підрозділів Служби відновлення у Київській області;
  • дотримується відповідних вимог Закону України «Про запобігання корупції», Антикорупційної програми Служби відновлення у Київській області та пов’язаних з нею внутрішніх документів, а також забезпечує в межах наданих повноважень практичну реалізацію Антикорупційної програми Служби відновлення у Київській області;
  • забезпечення швидкої та прозорої роботи в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • вища фахова освіта;
  • досвід роботи за фахом;
  • знання нормативно-правових актів і документів у сфері публічних закупівель;
  • впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються при публічних закупівлях;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість, етичність та вміння працювати в команді.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Відкрита вакансія: Провідний інженер відділу інвестиційно-кошторисної роботи по об’єктах інфраструктури - вакансія закрита

Дата: 28.08.2025

Основні обов’язки:

  • виконання, в межах наданих повноважень, завдань та функцій по виконанню заходів з будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту), ремонту об’єктів інфраструктури;
  • виконання за дорученням начальника Відділу основних завдань та функцій Відділу прописаних в Положені про Відділ інвестиційно-кошторисної роботи, а також інші функції, що випливають з покладених на Відділ завдань;
  • узагальнення інформації, в межах реалізації своїх повноважень, та підготовка і надання її начальнику Відділу для прийняття управлінських рішень;
  • забезпечення швидкої та прозорої роботи в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • вища фахова освіта;
  • досвід роботи за фахом;
  • знання нормативно-правових актів і документів у сфері інвестиційно-кошторисної роботи при будівництві об’єктів соціальної інфраструктури;
  • впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються інвестиційно-кошторисній роботі при будівництві об’єктів інфраструктури;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість, етичність та вміння працювати в команді.      

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Відкрита вакансія: Начальник відділу проектів відновлення соціальної інфраструктури - вакансія закрита

Дата: 14.08.2025

Основні обов'язки:

  • Здійснює загальне керівництво відділом та відповідає за результати доручених відділу завдань;
  • Забезпечує розподіл обов'язків між працівниками відділу, контролює та відповідає за своєчасне та якісне виконання цих обов'язків працівниками відділу;
  • Розглядає, погоджує (візує), затверджує документи в межах своєї компетенції та повноважень з питань роботи відділу та реалізації проектів;
  • Організовує та відповідає за виконання затверджених планів роботи, завдань та доручень керівництва Служби;
  • Забезпечує швидку та прозору роботу в електронній системі документообігу.

Вимоги до кандидата:

  • Вища фахова освіта.
  • Досвід роботи за фахом від 3 років.
  • Знання нормативно-правових актів і документів у сфері проектування та будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.
  • Знання організації та технології робіт на об’єктах будівництва.
  • Впевнений користувач програмних комплексів, що застосовуються при будівництві об’єктів інфраструктури.
  • Відповідальність, аналітичне мислення, організаторські здібності та вміння працювати в команді.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Відкрита вакансія: Головний уповноважений з антикорупційної діяльності - вакансія закрита

Дата: 04.08.2025

Основні обов'язки:

  • розробка, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним та пов'язаними правопорушеннями;
  • організація роботи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності організації ті імплементації заходів їх мінімізації;
  • консультації з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
  • здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів та його врегулювання (в тому числі перевірка кандидатів на посади);
  • контроль за дотриманням законодавства у сфері запобігання корупції;
  • розробка внутрішніх актів, роботі із зовнішніми стейкхолдерами; 
  • перевірка ділових партнерів Служби відновлення;
  • перевірка повідомлень про можливі факти корупційних правопорушень та/або правопорушень повʼязаних з корупцією;
  • робота з викривачами;
  • участь у службових розслідуваннях;
  • проведення навчань для співробітників у сфері протидії корупції.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи в сфері антикорупційної діяльності не менше 2 років;
  • вища освіта за фахом;
  • знання законодавства у сфері протидії корупції;
  • вміння аналізувати інформацію та приймати обґрунтовані рішення;
  • високий рівень відповідальності, дисциплінованість та етичність.

Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте необхідний пакет документів впродовж 3 днів на електронну адресу: mykoliuk.sh@restoration.gov.ua або на поштову адресу: м Київ, вул. Святослава Хороброго 11-А
Перелік документів:

  • резюме;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію документа про освіту (диплом, додатки);
  • копію трудової книжки (або витяг з державного реєстру застрахованих осіб);
  • копію військово-облікового документа; 
  • витяг з інформаційно-аналітичної  системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
  • інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.