Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Діяльність » оголошення » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на дорозі Р-02 Київ – Іванків – Овруч

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на дорозі Р-02 Київ – Іванків – Овруч

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

«Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська область»

1.Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Київській області.

Поштова і електронна адреса -  03151, Київська обл., м Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А, e-mail: des_kyiv@ukravtodor.gov.ua

2.Місце розташування майданчиків (трас) будівництва: міст через річку Таль розташований у Вишгородському районі Київської області на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч.

3. Характеристика діяльності (об'єкта):

Міст розташований через річку Таль на автомобільній дорозі ІІІ технічної категорії. Відповідно до ДБН В.2.3-4 та ГБН В.2.3-218-007:2012 планована діяльність (капітальний ремонт мостового переходу) та проектований об’єкт (міст) належать до 3 екологічного класу.

Планована діяльність та проектований об’єкт не підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля. Будівництво об’єкту та безпосередньо сам об’єкт не є джерелом транскордонного впливу.

Технічні і технологічні дані кількість смуг руху - 2; ширина смуги руху – 3,5 м, ширина смуги безпеки – 0,5 м; Клас навантаження –А-15 та НК-100.

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:

Капітальний  ремонт мостового переходу через р. Таль на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська областьдозволить:

  • здійснювати стале функціонування дороги та залізниці;
  • підвищити безпеку руху автотранспорту;
  • підвищити рівні екологічної безпеки.

5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:

  • земельних  у постійне користування – в межах проектної смуги відведення, у тимчасове користування – згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчика;

Сировинних:

  • ґрунт (при влаштуванні земляного полотна);
  • цемент, пісок, щебінь, асфальтобетон (при влаштуванні мосту та дорожнього одягу);

(види, обсяги, місце розробки і видобутку, джерела одержання)

  • енергетичних (паливо, електроенергія, тепло) визначається робочим проектом;
  • водних визначається робочим проектом;
  • трудових визначається робочим проектом;

6. Транспортне забезпечення: (при будівництві й експлуатації) доставка  персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, мостобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ГБН В.2.3-218-007:2012 "Споруди транспорту. Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування".

8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: зняття родючого шару ґрунту, його складування та використання при рекультивації порушених земель.

9. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві й експлуатації) на навколишнє середовище:

  • клімат і мікроклімат - не передбачається;
  • повітряне - забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів; пилоутворення; шумове забруднення та вібрація;
  • водне - тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час земляних робіт; забруднення скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
  • ґрунт - забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (під час експлуатації);
  • рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти -   Території та об'єкти природно-заповідного фонду та наземні шляхи міграції тварин в безпосередній близькості біля ділянки дороги, що проектується, відсутні;
  • навколишнє соціальне середовище (населення) - тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
  • навколишнє техногенне середовище -  перевлаштування комунікацій (під час будівництва); забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників водопропускної споруди, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

  • відходи будівельних робіт – повторне використання, утилізація;
  • побутові відходи – вивезення у спеціально відведені місця.

11. Обсяг виконання ОВНС:  згідно вимог ДБН А.2.2-1-2003.

12. Участь громадськості:з матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиціїна протязі 30 календарних днів з моменту публікації за адресою:  Служба автомобільних доріг у Київській області, 03151 місто Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А, тел.: (044)249-86-95                                         e-mail:  des_kyiv@ukravtodor.gov.ua