ЗАЯВА ПРО НАМІРИ: Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на дорозі Р-02 Київ – Іванків – Овруч
ЗАЯВА ПРО НАМІРИ
«Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська область»
1.Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Київській області.
Поштова і електронна адреса - 03151, Київська обл., м Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А, e-mail: des_kyiv@ukravtodor.gov.ua
2.Місце розташування майданчиків (трас) будівництва: міст через річку Таль розташований у Вишгородському районі Київської області на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч.
3. Характеристика діяльності (об'єкта):
Міст розташований через річку Таль на автомобільній дорозі ІІІ технічної категорії. Відповідно до ДБН В.2.3-4 та ГБН В.2.3-218-007:2012 планована діяльність (капітальний ремонт мостового переходу) та проектований об’єкт (міст) належать до 3 екологічного класу.
Планована діяльність та проектований об’єкт не підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля. Будівництво об’єкту та безпосередньо сам об’єкт не є джерелом транскордонного впливу.
Технічні і технологічні дані кількість смуг руху - 2; ширина смуги руху – 3,5 м, ширина смуги безпеки – 0,5 м; Клас навантаження –А-15 та НК-100.
4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:
Капітальний ремонт мостового переходу через р. Таль на км 72+540 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-02 Київ-Іванків-Овруч, Київська областьдозволить:
- здійснювати стале функціонування дороги та залізниці;
- підвищити безпеку руху автотранспорту;
- підвищити рівні екологічної безпеки.
5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації:
- земельних у постійне користування – в межах проектної смуги відведення, у тимчасове користування – згідно з проектними рішеннями щодо розташування та розмірів будмайданчика;
Сировинних:
- ґрунт (при влаштуванні земляного полотна);
- цемент, пісок, щебінь, асфальтобетон (при влаштуванні мосту та дорожнього одягу);
(види, обсяги, місце розробки і видобутку, джерела одержання)
- енергетичних (паливо, електроенергія, тепло) визначається робочим проектом;
- водних визначається робочим проектом;
- трудових визначається робочим проектом;
6. Транспортне забезпечення: (при будівництві й експлуатації) доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах.
7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами: у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, мостобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Врахування специфіки впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище проводиться відповідно до вимог ГБН В.2.3-218-007:2012 "Споруди транспорту. Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування".
8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: зняття родючого шару ґрунту, його складування та використання при рекультивації порушених земель.
9. Можливі впливи планованої діяльності (при будівництві й експлуатації) на навколишнє середовище:
- клімат і мікроклімат - не передбачається;
- повітряне - забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів; пилоутворення; шумове забруднення та вібрація;
- водне - тимчасові зміни умов поверхневого стоку під час земляних робіт; забруднення скидами зливових і талих стічних вод з дорожнього покриття (під час експлуатації);
- ґрунт - забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення сміттям та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів (під час експлуатації);
- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти - Території та об'єкти природно-заповідного фонду та наземні шляхи міграції тварин в безпосередній близькості біля ділянки дороги, що проектується, відсутні;
- навколишнє соціальне середовище (населення) - тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (під час будівництва); підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху, покращення стану навколишнього середовища в межах смуги впливу автомобільної дороги (під час експлуатації);
- навколишнє техногенне середовище - перевлаштування комунікацій (під час будівництва); забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників водопропускної споруди, поліпшення транспортної інфраструктури (під час експлуатації).
10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:
- відходи будівельних робіт – повторне використання, утилізація;
- побутові відходи – вивезення у спеціально відведені місця.
11. Обсяг виконання ОВНС: згідно вимог ДБН А.2.2-1-2003.
12. Участь громадськості:з матеріалами проекту і ОВНС можна ознайомитись та подати пропозиціїна протязі 30 календарних днів з моменту публікації за адресою: Служба автомобільних доріг у Київській області, 03151 місто Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А, тел.: (044)249-86-95 e-mail: des_kyiv@ukravtodor.gov.ua